Sunday 18 May 2014

Dapatkan Pakej Island Hopping Murah di Langkawi

Dapatkan Pakej Island Hopping Murah di Langkawi bersama kami Eylizar Holidays Sdn.Bhd salah satu travel agent yang menyediakan pakej travel agent yang murah bagi pakej island hopping di Langkawi. Pihak kami mempunyai 2 lokasi jeti yang berlainan tempat untuk memudahkan pihak anda.



Island Hopping adalah expidisi dengan bot laju ke 3 buah Pulau iaiti Pulau Dayang Bunting,Pulau Beras Basah dan juga Pulau Singa Besar dengan masa 4 jam.
Aktiviti yang boleh anda lakukan adalah seperti:
* Eagle Feeding atau memberi makan burung helang
* Memberi makan Ikan (roti kena bawa sendiri)
* Mandi Manda di Pantai Pulau Beras Basah (Banana Bot,snorkeling set,parasailing tidak termasuk didalam pakej kalau nak kos atas tanggungan anda sendiri.)
* Mandi-manda di Tasik Dayang Bunting yang penuh Lagenda.

# Pakaian yang sesuai untuk mengikuti Pakej ini-pakaian kena ready basah..kerana anda nak mandi disini.
#Makanan/minuman tak disediakan di dalam pakej ini ..jadi anda boleh bawa bekal sendiri atau beli di tempat yang disediakan.

Salah satu jeti utama kami adalah :
  • Jeti Pelancongan Langkawi yang terletak di Pekan Rabu Kuah Langkawi. Jeti ini adalah sesuai untuk anda yang menginap dan tinggal di sebelah pekan kuah.
  • Jeti Teluk Baru yang terletak di pantai cenang langkawi. Jeti ini amat sesuai jika anda berada di sekitar pantai cenang dan juga padang matsirat.
Masa untuk Pakej Island Hopping ini hanya ada 2 sesi sahaja:

  • 9.00 pagi 
  • 2.00 petang
Untuk pakej sharing anda digalakkan menyertainya pada sebelah pagi dan bagi chartered boat boleh pergi samaada pagi ataupun petang.






Sila hubungi kami untuk tempahan dan pertanyaan:

0194456796 / 0174256796 Pn.Liza



No comments:

Post a Comment